Sastanka i obuke direktora oglednih škola u okviru projekta “Poduzetničko čcenje u obrazovnim sistemima BiH” održanog na Jahorini 18/19.11.2014.godine.
Cilj obuke je unapređivanje kompetencija direktora za kreiranje „poduzetničke škole“ – uslova i sredine za poduzetničko učenje i razvoj školskih poduzetničkih partnerstava. Tokom prvog dana, svi učesnici obuke su plenarno bili obavešteni o projektu – ciljevimai očekivanim rezultatima, dosadašnjim i predviđenim aktivnostima. Potom, na intereaktivan način, svi direktori su upućeni u poduzetničko učenje zasnovano na konceptu ključnih kompetencija i životnih vještina, Programe za integraciju poduzetničke ključne kompetencije u školsko učenje nanivoima ISCED 2 i 3 i Smjernice za uspostavljanje školskih partnerstava. Tok obuke je bio obilježen odličnim grupnim procesom, razmjenom iskustva i gradnji na postojećim znanjima.
Tokom prvog dana u uvodnoj sesiji su predstavljene opšte informacije o projektu, objašnjena je uloga oglednih škola u projektu, a svi učesnici su popunili uvodni upitnik – dajući podatke o svojoj školi i dosadašnjim aktivnostima u okviru poduzetničkog obrazovanja. Nakon toga je predstavljen koncept ključnih kompetencija, najprije kroz radionicu, a nakon toga kroz kratko izlaganje ključnog eskperta. Potom su prezentirani Programi za interaciju poduzetničke ključne kompetencije u školsko učenje, te Smjernice za realizaciju školaksih partnerstava u cilju razvoja poduzetničke ključne komptenecije u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini. Kroz kratku vježbu sudionici su se na primjerima iz školskog učenja, van-nastavnih aktivnosti i partnerstava upoznali s načinima realizacije ishoda poduzetničkog učenja. Prvi dan je završen razmjenom iskustava – kratkim predavanjem Muharema Saračevića, direktora Mješovite srednje škole iz Tešnja o pozitivnim iskustvima u razvoju školskih partnerstava.
Analizirani su radni dokumenti i smjernice za Poduzetničko učenje,te realizovana prezentacija od strane direktora Mješovite srednje škole,Tešanj Muharema Saračevića
Budući da 22 škole testiraju primjenu Programa, a drugih 21 razvoj poduzetničkih školskih partnerstava, tokom drugog dana obuke direktori su podijeljeni u dvije grupe prema ovom specifikumu, te su kroz diskusiju i radionice planirali buduće aktivnosti vezano za načine podrške za realizaciju Programa u svojim školama, odnosno za realizaciju partnerstava za poduzetničko učenje.